• Opi uutta

Elämysmarkkinointi ja kokonaisvaltaisen elämyksen tuottaminen

  • Ajankohta: 17.02.2022 - 23.03.2022
  • Koulutuspaikka: Kouvola/verkkokoulutus
  • Kouluttaja: KTT Maijastiina Jokitalo
  • Ilmoittautuminen päättyy: 03.02.2022
  • Hinta: 480 eur

Tapahtuman kuvaus

Miten rakennan palvelustani elämyksen? Miten palvelu muuttuu merkitykselliseksi ja kokemukselliseksi asiakkaalle?

Kattava koulutus elämyksellisyyden näkökulmasta toteutetun asiakaskokemuksen rakentamiseen

Mitä:
• palvelukokemuksen muuttaminen elämykseksi
• kokonaisvaltaisen elämyksen muodostuminen ja eri elementit
• asiakkaan sitouttaminen; positiivinen muistijälki
• merkityksellisen asiakaskokemuksen rakentaminen asiakkaalle
• asiakasarvon tuottaminen asiakaslähtöisesti

Aika: I koulutuspäivä 17.2.2022, II koulutuspäivä 9.3.2022 ja III koulutuspäivä 23.3.2022 klo 12-19 

Kenelle: Koulutus sopii erinomaisesti sinulle, joka toimit
- tapahtuma-alalla
- matkailualalla
- ruoka-alalla; ravintola-alalla, ruoantuottajana
- hyvinvointialalla; terveys, liikunta, hyvinvointi; GreenCare-yrittäjät
- palvelualalla, yhdistykset /järjestöt
- koulutusalalla

Koulutus ei vaadi pohjatietoja tai -koulutusta.

Hyödyt ja sisältö: Koulutus antaa sinulle osaamisen ja valmiudet
• tuottaa elämyksellisen palvelukokemuksen asiakkaallesi sekä työkalut elämyksen rakentamiseen
• ymmärryksen, mistä kokonaisvaltainen elämys muodostuu
• toimia luovasti, joustavasti ja ketterästi asiakasrajapinnassa
• suunnitella ja toteuttaa palvelusi asiakkaan näkökulmasta
• keskittyä asiakkaan kokemukseen ja merkityksellisen palvelukokemuksen luomiseen
• tarjota ja tuottaa lisäarvoa asiakkaallesi
• erottautua kilpailijoistasi; saada asiakas kiinnostumaan mielenkiintoisella tarjonnalla

Koulutuspäivien sisältö

Ensimmäisessä koulutuspäivässä perehdytään asiakaskokemuksen rakentumisen elementteihin ja siihen, miten asiakasarvo muodostuu ja miten tehdään asiakaskohtaamisista merkityksellisiä. Asiakaslähtöisyys on luonnollisesti kaiken toiminnan lähtökohtana, mutta kuinka aidosti se lopulta toteutuu käytännössä? Koulutuksessa syvennytään aidon ja autenttisen palvelukokemuksen rakentamiseen sekä ainutlaatuisen asiakasarvon prosessin ymmärtämiseen.

Milloin asiakaskokemus muuttuu elämykseksi? Tämän päivän palvelukokemuksessa pitäisi korostua entistä enemmän kokemuksellisuus ja elämyksellisyys. Koulutus antaa sinulle työkalut ja osaamisen kokonaisvaltaisen elämyksen ja elämysmarkkinoinnin tuottamiseen. Toisessa koulutuspäivässä tutustutaan eri elämysmalleihin, työkaluihin ja elementteihin sekä rakennetaan käytännössä elämyksellisyyttä ja elämystuotetta omaan työpaikkaan tai yritykseen elämysmallin, tarinallistamisen, asiakaspolun, kohtaamisten, vuorovaikutteisuuden, aistien ja tunteiden kautta. Kolmen päivän koulutus antaa käytännön opin eri elämysmalleista ja työkalut elämyksen rakentamiseen. Ensimmäisessä koulutuspäivässä aloitetaan ideoimaan ja toteuttamaan omaa elämykselliseen ja kokemukselliseen palvelukokemukseen liittyvää kehittämistyötä, jota työstetään itsenäisesti aina koulutuspäivien välissä.

Kaikki osallistujat saavat henkilökohtaista sparrausta ja ohjausta omaan työhönsä kouluttajalta. Jokainen saa halutessaan esitellä koko ryhmälle oman työnsä viimeisellä kerralla, jolloin saa kommentteja ja näkökulmia myös muilta osallistujilta.

Kouluttaja: Kouluttajana toimii KTT Maijastiina Jokitalo, jolla on 20 vuoden kokemus erilaisista markkinoinnin asiantuntija-, koulutus- ja yrityssparraustehtävistä sekä yksityisen että julkisen puolen yritysten kanssa. Erityisesti Jokitalo on perehtynyt kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, asiakaskokemuksen, brändäyksen ja palvelumuotoilun näkökulmiin. Jokitalolla on eloisa ja inspiroiva tapa kouluttaa, joka varmasti koskettaa osallistujia. Maijastiina vie aina kaiken opin vahvasti käytäntöön ja hän on saanut erinomaista palautetta asiakkaan rooliin asettumisesta ja tavoitteiden kirkastamisesta. Asiakkaan ymmärtämisen kautta päästään parhaaseen lopputulemaan niin yrittäjänä kuin asiantuntijana.

Maijastiinasta sanottua:

”Maijastiina on kannustava, energinen ja innostava kouluttaja, jonka koulutuksessa ei todella tule aika pitkäksi”

”Maijastiina on huikea persoona ja talentti. Teema ilmaisi mukaansa ja se johtui isosti kouluttajan persoonasta, jonka taustalla selkeästi valtava ymmärrys aiheesta. Harvoin pääsee näin mahtavan tyypin luennoille. 5/5:)”

”Kouluttajan asiantuntemus oli häkellyttävää ja opin 100% varmasti jotain uutta, vaikka minulla on jo kaksi tutkintoa markkinoinnista.”

”Innostunut kouluttaja innostaa kuulijaakin!”

”Kouluttajan oma intohimo aiheeseen välittyy kuulijalle. Maijastiina on vivahteikas ja käytännönläheinen kouluttaja, joka käyttää paljon todellisia esimerkkejä.”

”Maijastiina on ihanan asiantunteva ja rento. Käytännön esimerkit ja caset hyviä ja tuoreita. Ilo oli olla!”


Oikeus muutoksiin pidätetään.


Lisätietoja: Marjatta Niskanen
Puh: 044 747 8501
Sähköposti: marjatta.niskanen@kymenlaakso.fi


#osaamisenkehittäjä

Yhteystiedot

Kotka

Laivurinkatu 7, 48100 Kotka
Puh. 044 747 8501

Kouvola

Hovioikeudenkatu 6, 45100 Kouvola
Puh. 044 747 8501

Muualla verkossa